Customer Service 24/7

1900 54 54 13

Digital Banking

Saigon Centre - Takashimaya - Vietcombank VISA Debit Card

31/05/2019 01:16 PM
Card features and benefits

1.      Card features:

  • The card is linked with customer’s current accounts opened with Vietcombank, allowing customers to use account balance to make transactions and payments anytime, anywhere worldwide.
  • At Vietcombank’s ATMs: customers can conduct following transactions: cash withdrawal, account balance inquiry, statement inquiry, internal transfer to other Vietcombank’s accounts, interbank transfer to other banks’ debit cards, payments for electricity bills, tuition fee, telecommunication, insurance premium, flight tickets…
  • At other banks’ ATMs in Vietnam having Napas logo: customers can withdraw cash.
  • At POS: flexible payment for goods and services at thousands of merchants worldwide, including contact and contactless merchant (Please refer here for user guide).
  • At overseas ATM having Visa logo: customers can withdraw cash.
  • On the Internet and mobile applications: Hassle-free online shopping at many websites, payment via mobile applications including MOCA (please refer here), e-wallet such as GrabPay by Moca (please refer here).
  • On VCB-iB@nking, VCB-Mobile B@nking: bank transfer 24/7 to other banks, Vietcombank’s cards information inquiry.
  • Comprehensive and high-secured EMV chip technology with international standard, advanced security method using OTP, Tokenization for online payments, mobile applications.
  • Demand interest earning on account balance.
  • Spending management using added services such as VCB-iB@nking, VCB-Mobile B@nking, VCB-SMS B@nking, VCB-Phone B@nking.
  • Exclusive dining, shopping, travel offers from Vietcombank, Visa and Takashimaya periodically.
  • Customer services 24/7 via VCB Customer Contact Center Hotline 1900.54.54.13.

2.      Privileges


  • Rewards program: Cardholder will earn rewards points to exchange for gift voucher at Saigon Centre, specifically:

Location

Rewards points earned rate

Card payment at Takashimaya shopping mall

400 points for every 20,000 VNĐ spent

Card payment at shops/supermarket at Saigon Centre shopping mall (except Takashimaya)

200 points for every 20,000 VNĐ spent

 Card payment at other merchants

20 points for every 20,000 VNĐ spent

For more details, please refer here.

  • Card service benefits: Free card issuance fee.
Card usage limit and information


  • Card usage information

    • Card validity: 05 years
    • Number of supplementary cards: none.
  • Card usage limit

Transactions

Maximum limit per day

Maximum limit per 01 transaction

Cash withdrawal

VND 100 mil.

At Vietcombank’s ATM

Other banks’ ATM

VND 5 mil.

VND 6 mil.

Overseas cash withdrawal in foreign currency (*)

VND 30 mil.

-

Spending

VND 200 mil.

VND 200 mil.

Transfer through ATM

VND 100 mil.

Less than VND 100 mil.

Interbank money transfer through card

At  ATM

VND 100 mil.

VND 50 mil.

Via VCB-iB@nking

- Authenticate using SMS OTP

VND 100 mil.

VND 50 mil.

- Authenticate using Smart OTP

VND 1 bil.

VND 300 mil

Via  VCB-Mobile B@nking

- Authenticate using fingerprint/ Face ID

VND 5 mil.

VND 5 mil.

- Authenticate using SMS OTP

VND 100 mil.

VND 50 mil.

- Authenticate using Smart OTP

VND 1 bil.

VND 300 mil


(*) Overseas cash withdrawal limit must followed SBV’s regulation​​​​​​​

Issuance procedure and requirements

- For customer who does not have current account at VCB:

  • Account registration form (original document).
  • Copy of valid ID/passport (original document must be presented for verification).
  • Other documents as requested by VCB.

- For customer who already had current account at VCB:

  • Debit card application form and contract (original document).
  • Copy of valid ID/passport (original document must be presented for verification).
Fees
Saigon Centre - Takashimaya - Vietcombank VISA Debit Card
BIEU PHI THE GHI NO QUOC TE CHUNG
Application Form
FAQs
  1. Tôi nên chọn hình thức nhận OTP nào để khi ra nước ngoài vẫn có thể thực hiện các giao dịch trên VCB Digibank?
  2. Tôi có thể thay đổi số điện thoại nhận OTP không?
  3. Mã xác nhận giao dịch là gì?
  4. Tôi đã kích hoạt VCB Smart OTP nhưng không thấy hiển thị VCB Smart OTP trong danh sách phương thức xác thực giao dịch, tôi cần làm gì?
  5. Phân biệt các phương thức nhận OTP?
  6. Tôi có thể nhận OTP như thế nào?
  7. One-time-password (OTP) là gì?
  8. Tôi không thể đăng nhập dịch vụ VCB Digibank dù thông tin tôi nhập là chính xác?
  9. Tôi có nhất thiết phải sử dụng Cookies cho trình duyệt hay không?
  10. Trước đây, tôi đăng nhập vào VCB Digibank bình thường, nhưng tại sao bây giờ tôi hình như đang gặp vấn đề với đăng nhập và thỉnh thoảng nhận được thông báo lỗi giống nhau?
  11. Tôi không nhận được email thông báo kết quả giao dịch trên VCB Digibank, tôi cần phải làm gì?
  12. Tôi đang sử dụng dịch vụ VCB Digibank thì chương trình hiển thị thông báo "Thời gian truy cập sử dụng dịch vụ đã hết. Quý khách vui lòng đăng nhập lại"?
  13. Tôi có một tài khoản chung (Joint Account) tôi có thể tra cứu trên VCB Digibank không?
  14. Tính năng Cài đặt chức năng yêu thích có gì nổi bật?
  15. Nếu tôi nhập sai Mật khẩu, Ngân hàng có tạm khóa truy cập dịch vụ VCB Digibank của tôi không?
  16. Tôi phải làm gì nếu quên Tên đăng nhập hoặc Mật khẩu của dịch vụ VCB Digibank?
  17. Mật khẩu sử dụng dịch vụ VCB Digibank nên được đặt như thế nào?
  18. Tôi muốn có nhiều Tên đăng nhập sử dụng dịch vụ VCB Digibank?
  19. Tôi muốn thay đổi tên đăng nhập VCB Digibank, tôi cần làm gì?
  20. Tôi cần làm gì trong lần đăng nhập đầu tiên?
  21. Làm thế nào để đăng nhập dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank?
  22. Tôi không muốn tiếp tục sử dụng dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank thì phải làm gì?
  23. Tôi có nhiều tài khoản mở tại các Chi nhánh Vietcombank khác nhau. Tôi sẽ phải đăng ký dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank ở đâu, có cần phải đăng ký riêng cho từng tài khoản không?
  24. Sau khi đăng ký Ngân hàng số VCB Digibank, Ngân hàng gửi cho tôi Tên đăng nhập và Mật khẩu sử dụng VCB Digibank bằng cách nào?
  25. Tôi muốn đăng ký sử dụng Ngân hàng số VCB Digibank thì phải đăng ký ở đâu và phải làm các thủ tục gì?
  26. Tôi đã đăng ký dịch vụ VCB – iB@nking, VCB Mobile B@nking nhưng tôi quên mật khẩu dịch vụ, tôi cần làm gì để thực hiện chuyển đổi sang sử dụng dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank?
  27. Tôi đang ở nước ngoài, tôi có chuyển đổi để sử dụng dịch vụ VCB Digibank được không?
  28. Tôi đang sử dụng dịch vụ VCB Mobile B@nking/ VCBPAY, tôi phải làm gì để thực hiện chuyển đổi sang sử dụng dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank?
  29. Tôi đang sử dụng dịch vụ VCB – iB@nking, tôi phải làm gì để thực hiện chuyển đổi sang sử dụng dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank?
  30. Tôi có thể nhận hỗ trợ như thế nào nếu tôi gặp trục trặc khi sử dụng dịch vụ VCB Digibank?
  31. Có phải dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank hoạt động liên tục 24 giờ?
  32. Nếu tôi ra nước ngoài thì có thể sử dụng dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank được không?
  33. Ai có thể sử dụng dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank?
  34. Tôi có thể làm giao dịch gì khi sử dụng dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank?
  35. Tại sao tôi nên chọn sử dụng dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank?
  36. Dịch vụ Ngân hàng số VCB Digibank là gì?
  37. Tôi có thể sử dụng các dịch vụ gì khi đăng ký sử dụng VCB-SMS B@nking?
  38. Dịch vụ VCB-SMS B@nking là gì?